About Me

My photo
Karachi, Pakistan
Pharmaceutical brand manager, Geek, Marketeer, Speaker,Procrastinator, Reader, Thinker, Writer, Blogger.Papa's spoiled daughter.I am ought in this world, searching the reason of my sole existence. A reason I believe ..i will find soon. Love my job and Love to think,read and write.

July 8, 2010

Is se pehle k bevafa hojayen!

Is se pehle k bevafa hojayen,
kyun na ai dost hum juda ho jayen,

tu bhee heeray se hogaya patthar,
hum bhee kal jane kia se kia hojayen?

Hum bhee majboori'on ka uz'r karen,
phir kaheen aur mubtala hojayen!

Hum agar manzilein na bun paye,
Manzilon tak ka raasta hojayen..!

Ishq bhee khail he naseebon ka,
khaak hojayen, keemiya hojayen!

Bandagi hum ne chhor di hai faraz,
kia karen loag jab khuda hojayen!

Ahmed Faraz. Owssum read!

No comments:

Post a Comment

Like/Dislike? Comment your feedback please!